BVC 10 mån

Idag var vi på BVC, Maja har växt hur bra som helst och barnmorskan (hittar dem så) tycker att Maja är så duktig.
Vikt 10.305 kg
Längd 74 cm
Huvudomfång 45.8 cm

Hon har alltså gått upp nästan en kilo på en månad, tycker det är bra att hon går upp för då vet jag att hon får i sig mycket mat :D

Min lillebror följde med på oss till stan. Så vi gick sedan på affärena.. Jag hittade en ny bikini åt mig själv, ett svart tunnt linne & en alldeles för stor klänning åt mig själv :p så om ni behöver en klänning så har jag en :D Ska köpa en i mindre storlek om det finns kvar sen, det var på rean så man får ju ändå inte byta. Sen fick Maja en solkeps & nya solglasögon.
& just dt ja, köpte mig ett busskort som jag får åka med under fram till 29 september?! Härligt, kostade endast 440 kronor i alla fall så det var värt det. :)

Sen blev det bada lite i Delsbo och sen bussen till stan för att träna lite Zumba, sen bussen till Delsbo, in på affärn & handla mjölk & sen bussen till friggesund. Och sen en promenad på nästan 1 km från busshållsplatsen till mamma :p






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?