Världens finaste & sötaste tjej!

Min lilla tös har blivit en liten klätterapa, hon försöker att klättra upp på allt & överallt typ hela tiden. Idag när jag höll på att möblera om i vardagsrummet så hör jag Maja säga; Mamma, Mamma. Jag vänder mig om & vart är hon?! Jo då har busungen klättrat upp på tvbänken och satt där som ett litet ljus <3 Haha, jag kunde inte låta att bli att skratta åt henne. Jag har tagit bild så ska lägga in det senare, men det blir nog på söndag men det kommer i alla fall :P



Maja har också varit väldigt snäll mot sin mamma i två dagar, hon har somnat helt utan tjafs eller gnäll innan halv åtta på kvällen och vaknade i torsdags 8:45 och idag 9.10, det kallar jag lyx! ;)

Just dt ja, hon hade ju feber i början på veckan och matvägrade, märkte sen att det var tänder som gjorde ont för ibland när hon drack ur flaskan eller tugga på mackan så började hon att gråta stackarn :( Men nu är hon bra igen och äter som vanligt! :)

♥ Carro

Guuud vilken duktig tjej du har :D

2011-07-31 - 17:58:06 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?