Städat!

Igår eftermiddag runt 5 - halv sex, så fick jag ett städryck. Dammsög överallt, sen tog jag itu med Majas rum som var hemskt stökigt.. Men möblerade om lite också flyttade jag in bolltältet till vardagsrummet istället, tänkte att det blir roligare för henne att leka där om vi också är nära. :) Sen skura jag lite golv, flyttade på soffan och flyttade på saker och sånt där. Så det var skönt att faktiskt vilja städa utan att det behövdes göra, eller lite behövs ju alltid. Men tänkte lägga in bilder på Majas rum sen så får ni se hur det blev :)

Sen när vi satt och kollade på tv så försvann kanaler helt plötsligt då vi kollade på tv, dem försvann bara!! Och har inte kommit tillbaka ännu men vi ringde till Tele2 och det hade blivit nå strömavbrott och kanaler skulle vara tillbaka idag :)

Idag skulle vi egentligen varit på stämman tycker jag, men jag vet inte. Just nu känner jag ingen lust för det men samtidigt skulle dt vara kul att träffa en massa folk :) Får prata med mamma senare, hon sover säkert ännu.
Annars blire nog börja packa idag eftersom att vi åker imorgon eller på tisdag.






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?