Så himla SUR!

Jag är sur, lättretlig och lite arg just nu.. Varför?! PMS är de enda svaret jag har till det :p haha, fy vad jag är sur och grinig mot Emil idag. Men vi har en massa onyttigt här hemma som gör det mycket bättre också har jag min supersöta prinsessa som kryper runt och säger: Mamma? Mamma? Mamma? :D Haha.
Igår när vi gick förbi jordgubbarna utanför Ica Maxi så sa hon "Mamma? Mamma?". Precis som "mamma, kan vi köpa jordgubbar?" Haha, Maja älskar jordgubbar så det skulle inte alls vara konstigt om det var precis så hon menade :) På stranden åt hon en massa jordgubbar, helt själv till och med! :) & hon stoppade inte in hela i munnen utan bet av bitar, hur duktig är hon inte? :)

Nu dem senaste dagarn har Maja tagit 2-3 steg några gånger om dan så snart tror jag att det blir fart här hemma! :)

Gud vad jag är glad över att ha Maja i mitt liv, min söta, vackra & alltid snälla & glada lilla Maja! :D Hon är nästan aldrig sur eller gnällig & bara när hon är jättehungrig eller jättetrött och det lilla kan man ju leva med :D


10 mån.
10 mån


10 mån


6 mån?


6-7 månader.

På BB


På BB:)


2 månader gammal, mammas lilla skrutt!


4,5 månad!

 

Gud vad jag älskar att kolla på Majas bebisbilder och dem nya bilderna men framförallt att kolla på henne! :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?