Mmmm.

Hej!

Dem senaste dagarna har vi plockat ur Tainas lägenhet, det tog sammanlagt 3 dagar tror och det var en massa skrot men också en del fina saker. Min lillebror berättade för mig förut att Taina hade velat att jag skulle ta möbler och sånt därifrån så det har jag gjort också. En del som påminner mig om henne och en del som jag behöver.. Synd att man får tag i dem sakerna på det här sättet..

I alla fall så har jag inte orkat blogga och är inte heller på blogghumör, vet inte alls vad jag ska skriva om eller nånting!! Jag är också sur och less för jag mens, hatar det.

Menmen, morgondagen bjuder antingen på en baddag, båtdag eller stan på dagen sen mot kvällning är det gokart som gäller. Lugn, jag ska inte köra! Jag funkar inte så bra ihop med gokart.. Sen blire förmodligen hem till mamma och grilla, vi har inte bestämt oss ännu.

Bilder: Gokart!




















Dagen efter var vi på saftkalas ;)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?