Känner mig lite snällare

Efter att ätit lite godis & donken-mat så är jag på lite bättre humör, är bara lite lättretlig :p Och jag är ganska irriterad över att toa pappret tog slut, alldeles lagomt när man har mens ;) Men vi har varit på tre affärer idag och inte på någon köpte vi toapapper, men ska skicka ner emil på affärn så får han köpa nå billigt skit för det pappret vi köper annars finns inte här :)

Jaja, nu har vi i alla fall varit i stan jag köpte lite barnmatsburkar att ta med på resan samt lite juice åt Maja. Visste ni att coop har juice i festis-förpackningar?! :) Superbra tycker jag eftersom att jag inte vill ge Maja festis så är det ju bra att det finns med Juice i :D Märket på juicen är Extra och står bland festisarna & lättdryckerna, i alla fall här i Hudik.

Nu ska jag springa iväg på toan och sen sätta mig här igen, haha.








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?