En resa med olika känslor.

Till veckan åker vi till mina syskons släkt neråt Örebro, längre bort till och med. Det ska bli en trevlig men samtidigt sorlig resa eftersom att Taina begravs då. Men jag ser verkligen framemot att träffas dessa trevliga och underbara människor & så ska jag ju visa upp Maja. Det är ingen utav dem som har sett Maja, förutom på kort. Så det ska bli kul det med också har det även tillkommit nya familjemedlemmar där som jag gärna vill träffa!

Begravningen ser jag faktiskt också framemot, det ska bli skönt att ta ett sista farväl utav hennes kropp. Jag kommer sakna henne otroligt mycket, för när hon bodde hos pappa & jag bodde hemma så var hon en förebild för mig och den bilden av henne är den jag kommer att komma ihåg. Men hon kommer att finnas kvar hos oss eftersom att mina tre småsyskon har en del utav henne i sig, både bra och dåliga sidor! :)









- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?