♥ ett litet tips från Carro!

Inatt har Maja sovit jättebra! Hon somnade sju och sov till åtta imorse, hon vaknade två ggr inatt och åt mat! :) Så duktigt mammas tjejen är! :) Hon vaknade inte ens när jag gick ner & simmade ju! :)

Idag har jag promenerat till badhuset & simmat, sen har jag inte hunnit med så mycket mer :) Men vi ska väl ta bussen in till stan senare för vi ska träffa mamma! Men hade tänkt åka lite tidigare & gå runt lillfjärn litegrann. :) Så Maja får sova lite också :)

Carro tipsade mig om att bli medlem på matdagboken.se, man kan där skriva in vad väger & målvikt samt vad man har ätit & om man har motionerat & då ser man hur mycket kalorier man har kvar att äta & hur många kalorier man har ätit! Inte för att jag bryr mig om kalorierna men som Carro sa till mig, det är kul att veta! :)


♥ Carro

Åååh ja de känns så skönt å veta på nåt vis. :) Även fast man liksom inte behöver bry sig. :P

Men att man ändå har koll på vad man stoppar i sig. Att man verkligen ser mycket de egentligen är.

2011-01-25 - 12:39:24 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?