♥ En liten tand.

Nu har jag varit väldigt dålig på att skriva här men det är faktiskt så att Maja har en tand på g så det har inte blivit så mycket sova + att jag & emil är förkylda fast nu är vi på väg att bli frisk! :) Men inatt fick jag sova hyfsat mycket, Maja vaknade 2 ggr & åt & somna om. sen vaknade hon 4 & ville göra morgon.. Då var Emil så underbar att han var uppe med Maja tills hon blev trött igen, runt 5 tror jag! :) Så jag har sovit bra inatt, vi somnade tidigt också! Före tio tror jag! :)

Idag skulle jag egentligen varit till skolan men eftersom att hela projektarbetes-gruppen inte är på skolan så tycker jag inte att det är nödvändigt att åka dit eftersom att vi gör det tillsammans & för att jag har fått slemhosta! :) Så istället blir det en långpromenad med Liza & Thea och senare i eftermiddagen blir det babysim!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?