♥ Dag 1

Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.


Bilden tog jag idag, ser förjävlig ut men jag får la bjuda på den då ;)

1. Jag är väldigt lättretlig.
2. Jag är också väldigt känslig.
3. Jag är hemskt blyg utav mig.
4. Jag har nog den största skadeglädjen hahaha :D
5. Jag är väldigt barnslig av mig, kollar gärna på barnprogam som typ Hannah Montana och så :p
6. Jag tycker synd om dom som är tjockare än mig fast dem inte fött nå barn, haha.
7. Jag har väldigt svårt för att lita folk, jag litar bara på Emil, pappa & mamma för tillfället.
8. Jag umgås nästan aldrig med folk utan barn :p
9. Jag vill INTE börja jobba efter skolan, jag vill vara hemmafru.
10. Jag vill ha 2 barn till, helst innan jag är 25..
11. Jag saknar att gå i skolan.
12. Jag är väldigt sparsam med mina pengar, tycker jag har mycket över fast jag handlar mycket.
13. Jag kan inte låta bli att handla när det är rea!!
14. Jag vill inte bo i hus bara för att jag är rädd för råttor.
15. Jag hatar fötter, alla fötter förutom bebisfötter :)

Det var väl inte nå intressanta saker men ändå..


♥ Liza

ja jag vet inte själv om ja skulle orka simma så :D haha. ( latheten själv som pratar. )

Vi kan gärna ta fler promenader, roligare att ha någon att gå med :)

kraam!

2011-01-11 - 22:53:39 · URL: http://mammatillthea.bloggplatsen.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?