♥ vi åker bort.

Imorgon åker jag & Maja hem till min mamma och stannar där tills på lördag, när vi kommer hem till stan igen så ska vi vidare på ettårs kalaset! :) Hemma hos mamma så ska vi hälsa på min mormor, gå på hälsomässa, säcken och nå mer vare ju.. Men jag ska äta god mat också ! :D

Jag ska nog väga mig också men jag tror inte jag gått ner något & har jag det så blir jag ju glad iaf :) Men jag är ändå nöjd som faktiskt gått ner 20 kg på 6 månader, jag har ca 4 månader på mig att gå ner 4-5 kilo eftersom att jag ska till mitt första mål i vikten till studenten!  :D Men jag ska erkänna att jag har varit dålig med promenader nu, har kanske blivit kanske en halvtimme varje dag nu, vissa dagar längre men jag ska försöka att gå minst 1 timme om dagen! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?