♥ Vad är det för fel på mig?

Asså seriöst, dem senaste 3-4 månader så har jag börjat frysa som fan på kvällarna.. Jag förstår liksom inte varför?! Jag fryser inte under dagarna utan det är på kvällarna, helt plötsligt blir fötterna isbitar och jag måste ta på mig tjock tröja & täcke när jag sitter i soffan.. Då har vi 23 grader i lägenheten. Ojoj..

Idag åkte vi till Carro en sväng & lekte och myste lite. Sen var vi till via och fick mat, tapetklister & köttfärssås utan smak, gott va? ;p haha. & Maja kommer att få två bulor i huvudet, först slog hon huvudet hemma hos Carro då hon ramlade rakt ner i golvet & sen hemma hos hennes farmor & farfar sprang hon runt i gåstolen & rakt in i vävstolen. stackars lill-gumman! <3 Men så är det när dem är små, de ska ju synas att dem är barn! ;)

Jag har fått fitt-äckel-mens igen.. Jag funderr på att äta chokladen som jag köpte tills imorgon men jag kanske avstår.. Om jag äter idag så kommer jag att känna mig misslyckad eftersom att det faktiskt bara är en dag kvar tills jag får äta godis men ändå så vill jag hemskt gärna ha!!

♥ Carro

Man är värd lite choklad när man har mens stup i kvarten!!



Lider verkligen med dig. Kan trösta dig med att jag har mensvärk :P Men de är ju iallafall på ett positivt sätt. :) (hoppas jag!!)

2011-02-19 - 10:39:37 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?