♥ sjuklingar.

Här är lilla familjen förkylda förutom jag. Emil tycker synd om sig själv för att han är sjuk men han åkte på praktiken iaf. Maja är det faktiskt synd om, det är första gången hon är sjuk också rinner det snor hela tiden och hon har slemhosta, stackars min lilla tös. Men hon är pigg och leker som vanligt fast lite gnälligare bara + att hon matvägrar, så hon fick välling istället.

Idag fyller min lillasyster år, hon blir hela 7 år! Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen, seriöst. Tyckte hon var en liten plutt nyss men nej, 7 år blir hon idag. Så vi ska dit och fira henne i eftermiddag och fika lite, eller ja.. det blir väl bara Emil som fikar men jag ska ta med mig smörgåstårtan som blev kvar så den kan jag äta :D

Förresten så har jag nog hittat klänningen som Maja ska ha på min student, jag kommer att visa er senare om jag "köper" den. ;)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?