♥ ny header & nya färger! :)

Som ni ser så har jag en ny header & nya färger här på bloggen & det är tack vare min underbara vän Carro! :)

Idag har jag haft besök utav en blivande ung mamma & hon har fått prata av sig lite & jag har gett lite tips & sånt! :) Jättekul att kunna hjälpa till även fast det bara är lite hjälp! :) & till er blivande unga mammor - Ingen kan bestämma över er, vill ni behålla barnet så gör ni det. Det är faktiskt ett liv och DITT barn. Allting kommer att lösa sig tillslut, det finns mycket hjälp man kan få! Och man är inte en sämre mamma bara för att man är ung :)

♥ Carro

vad bra att du blev nöjd :) säg till om jag ska ändra nånting :)<3

2011-02-21 - 07:40:30 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?