♥ mensen..

Med dem ppillerna jag har så ska min mens försvinna fast den har inte gjort det ännu men det kunde ta upp till ett halvår innan mensen försvann. I början hade jag mens i stort sett varje vecka, men nu har jag varann vecka plus att jag inte alls blöder mycket så det kanske är påväg till att bli bättre?!

För annars tycker jag att ppillerna är bra! Med de som jag åt sist så gick jag upp ca 20 kg utav och det vill jag inte så därför är jag ganska nöjd med dem jag har eftersom att jag fortsätter att gå ner i vikt. Så jag hoppas att mensen kommer att försvinna snart! :)

Angående vikt, jag är endast 4-5 kg ifrån mitt första mål. :)

Jag har samma matregler & simmar 2-3 gånger i veckan & jag har fuskat en gång bara på nästan 2 månader! :D Jag vill ju verkligen ner i vikt så därför är jag stenhård mot mig själv på veckorna. Har till och med tagit bort mjuk bröd samt äter fiberhavregrynsgröt till frukost & oftast sallad eller soppa till lunch. I början var det jättesvårt att sluta med allt sött & snacks & bara äta en dag i veckan eftersom att jag är en GODISGRIS men nu har jag för det mesta inget sug på veckorna! :)

♥ Carro

Jag tycker att du är grymt duktig och stark, jag önskar att jag kan vara lika hård som dig när jag får börja gå ner i vikt :) Man vill ju ändå få den kroppen man vill ha ju. :)

Då får man vara stenhård!!

Du är grym!!!! <3

2011-02-21 - 07:43:24 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Carro

Ja, bara man en gång har fått bort sötsuget så tror inte jag att de är nå problem. (Förutom när man har den där jävla mensen då:P)



Du, just nu har jag 10kg kvar till min "målvikt". Som jag vill väga efter denna förlossning. Och som jag vägde på inskrivningen med Ebba. Alltså 55kg. Jag vägde ju mindre innan jag blev gravid med Ebba, typ 52-53 pendlade de mellan då. Men först ska jag ju sjävklart ner till 60kg, men först och främst måste jag ju gå klart denna graviditet, så vi får väl se vad de slutar på. Just nu ligger jag på 1.2kg+. Vilket inte är sååå jätte mkt :P Men vem vet, de kanske ökar fort i slutet? :P



2011-02-21 - 09:08:05 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?