♥ första gången

Det blir inga bilder idag för jag hittar inte sladden, men ska försöka hitta den imorgon annars tar jag kort med mobilen :)

Imorgon så ska jag vara på skolan vid åtta så Maja ska få vara med sin faster i nån timme bara för att jag inte vill störa i hennes rutiner så mycket. Det är första gången som vi har barnvakt till Maja & jag är lite nervös.. Jag vill egentligen, fast jag vet att det är bra för både mig & Maja. :) Men det kommer nog inte vara ofta som vi har barnvakt i alla fall :) Jag vill ju vara med min älskade dotter ! Annars om jag vill göra något själv så kan Emil ta Maja för han är ju hennes pappa & har därmed också ett ansvar! :D:D



Världens finaste, underbaraste, vackraste & perfekta dotter! Jag älskar dig oavsett <3






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?