♥ Egen musli.

Idag ska jag gå ner på affären (fast det är nästan 20 minus) och köpa ingridenser till att göra en egen musli :D Hoppas på att det kommer bli super gott! :) Jag ska också köpa en massa frukt & grönsaker fast jag köpte i söndags så finns det vara två små äpplen kvar :p haha :)

Maja vaknade bara en gång & ville äta inatt så jag hoppas att hon börjar vänja sig vid att äta på dagarna nu! :) Det verkar som så iaf.

Såhär ser hennes matdag ut:

08.00 Gröt
ca 10.00 Frukt/fruktpuré/barnyoghurt beroende på vad som finns hemma
11.00 eller 11.30 Lunch
14.00 Frukt/fruktpuré
16.00 Middag
18.00 Gröt
+ välling innan hon går & lägger sig! :)

Min matdag:
08.30 Frukost flingor, fil,yoghurt eller gröt + två falu rågrutmackor ev. en frukt
12.00 Lunch
17.00 Middag
20.00 Kvällsmål

Fast jag brukar faktiskt ta en frukt ibland emellan men jag brukar inte vara nå sugen :)

♥ Carro

VIsst är de skönt att skriva upp vilka tider dom äter på, de känns lättare och se då om de är nåt man behöver fixa till :P

2011-02-15 - 10:27:42 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?