Mycket på listan.

Just nu är det mycket som händer, det är skolan också planering & bakning inför Majas ettårs-dag, måste ta och baka ett lass till med bullar också.. Eller om jag är lat och köper en påse, haha! Men ska i alla fall göra en till plåt med daimrutor eller om jag ska göra en plåt med snickers.. Ska fundera på det tills lite senare.. :p

I alla fall så har jag gått i skolan tre dagar nu och det är så tråkigt när man inte gör nå skolarbeten, trodde aldrig jag skulle säga det men ja :p det känns rätts så värdelöst att gå dit utan att göra nån nytta liksom :p Men imorgon börjar schemat och då börjar jag klockan 2 typ & det känns ju inte helt fel! ;) Sen på fredag stannar jag hemma eftersom att prinsessan ska inskolas och fyller år.

Jaja, har inget intressant att skriva.






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?