Dagisdags!

Snart är det dags för dagis för Maja, 5:e september har vi fått plats, jag är nervös!! :p haha, fast jag vet att inskolning kommer att gå bra och att hon kommer att få roligt! Det är det att jag vill ju vara med henne hela dagarna men jag läre ju gå i skolan så jag kanske kan få nå vettigt jobb. Men allt kommer nog att bli bra, sålänge jag får vara med henne när jag inte går i skolan! :)

Men i alla fall, inskolning kommer nog att ske veckan efter jag har börjat skolan så jag ska försöka få tag i mitt schema innan skolan börjar så jag kanske kan planera inskolningen lite efter mitt schema, hoppas förskolan är snäll nog att låta mig göra det :) Hade faktiskt tänkt att gått till dagiset den här veckan och pratat lite men när jag gick förbi där så var dagiset stängt. Antar att dem har slagit ihop dagisarna nu under sommarn.







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?