Svettigt!

Har haft en riktigt bra dag tycker jag! Maja vaknade vid åtta & klockan nio var vi på promenad. Det var sjukt härligt väder och solen brände! Det vart en promenad på 1,5 timme, underbart! :D Sen kom vi hem och lekte lite sen blev det lunch, kyckling! Det gillades utav oss båda :p

Sen har vi mest varit hemma och suttit på balkongen, eller ja det blev en till kort promenad så att Maja fick sova lite :) Vid halv fem åkte vi till stan för jag skulle ju dansa lite Zumba :D Dem hade lagt till steg och ändrat lite men det gjorde inte så mycket, tyckte att jag blev lite svettigare bara ;) Men det var sjukt skönt att röra på sig efter den här långhelgen kan jag lova :p

Idag har jag varit sjukt trött och på eftermiddagen frös jag & sen somnade jag på soffan i en timme.. Jag hoppas inte det är någon sjukdom eller liknande för det pallar jag inte :p Men i alla fall, imorgon blir det simning efter man har vaknat och sen vettefan, emil sa något om att vi måsta fixa något i stan så får väl bli det då :p






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?