Ooops, glömde bort.

Jag glömde helt bort stegen igår och nollställde stegräknare utan att kolla... Så jag skriver inga steg för igår :p

Jag har ju faktiskt glömt bort att skriva en sak om Maja. Maja har nu slutat ätit på nätterna, helt!! :D Hon har inte ätit på natten under 1,5 veckas tid ungefär :) Så duktig hon är!!! Hon äter välling innan hon ska sova och så vaknar hon mellan 1-3 ggr och vill bara komma och mysa, fast hon somnar om på 3 sekunder ungefär. Hon vaknar för morgonen runt sex-tiden och sen får hon frukost runt halv åtta! :) SKITBRA!!

Även att jag har nu sett den lilla tanden som är på väg, den har inte riktigt spruckit fram men snart så! :)

Idag ska vi till stan och äta glass med Carro och familjen eller så har jag & Carro en annan plan. MOHAHAHAH :D






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?