Blondare..

Jag har haft för mycket helg nu alltså, jag visste knappt vilken dag det var idag. Haha. Men Maja har sovit hela natten igen, somnade väl vid 19.00 och vaknade 06.30 :D Så duktig tjej! :)
Igår kväll gjorde jag håret ännu ljusare och nu har jag en bra färg för att bara lägga i pärlblond tycker jag, det enda som är att jag råkade lägga färg i luggen igen så nu är den ännu ljusare, men förhoppningsvist så försvinner det när jag lägger i pärlblond :)
Kan lägga ut en bild ikväll :)

Vi ska snart bege oss ut till via tydligen, vill ju vara hemma jag! Men det blir nog trevligt ändå. Vad ska ni göra idag? :)

♥ Anonym

Passa så att inte luggen blir grå då, för då jag var blond och la i det så blev hela håret grått :P så var försiktig :)

2011-04-24 - 08:40:02





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?