♥ våran duktiga tjej.

har nyss matat mitt lilla hjärta och bytt blöja på henne så nu ligger hon med emil i sängen. hon har nog haft ont i magen för jag har bytt tre fulla bajsblöjor sen klockan tre & det förklarar varför hon var lite grinig igår. stackarn! men hon har sovit bra inatt och hon är så duktig för efter jag har ammat henne på natten så lägger jag henne i sin egen säng och då somnar hon där alldeles själv :D duktig tjej! även att maja blir tre veckor idag, det känns som att hon har varit med oss hela tiden. jag kan inte föreställa mig ett liv utan henne och då har det bara gått tre veckor, helt ofattbart hur mycket en liten person kan påverka en så mycket! ♥♥

är lite hungrig så funderar på att ta lite frukost och äta den här framför datorn och tvn, sen ska jag & maja gå ner på affärn tror jag :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?