♥ vad händer idag?

har varit vaken sen klockan sex med maja, men hon sover nu och emil också. idag vet jag inte om vi ska haka på elin och tobbe till sundsvall eller om vi blir hemma bara. vi får se hur dagen slutar! :D jag ska  i alla fall börja dagen snart med en riktigt god frukost. mannagrynsgröt och limpmacka & ett glas juice på det, mums!

jag är i alla fall lite smått sugen på att skriva om förlossningen men vet inte om någon är intresserad av att läsa. tycker det är lite onödigt att skriva om den om någon inte är intresserad :p haha.

♥ Angelica

Jag är intresserad av att läsa om förlossningen :)

2010-09-17 - 14:50:22
♥ Anonym

jag tycker det skulle vara intressant!:)

2010-09-17 - 16:05:10
♥ jessica

skriv om förlossningen ! :)

2010-09-17 - 22:51:32 · URL: http://nattstad.se/jessiiie





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?