♥ rubrik.

Vad heter ditt barn? Maja Linnéa Stadin
När var du beräknad att föda? 14 augusti.
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när? Nej, hon föddes den 26 augusti.
Hur stor var barnet vid födseln? 3930 gram och 53 cm lång.
Hur lång tid tog förlossningen? 14.44 tog de hål på mina hinnor, 23.17 var hon ute :)
Tog du någon smärtlindring? Ja, ryggbedövning och lustgas.
Tog ni reda på könet? Typ, vi frågade och hon sa att det var en tjej men hon visste inte säkert.
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Vi hade några namn att välja mellan.
Hade du en svår graviditet? Nej, inte alls.
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? Ja.
Har du fått några bristningar? Ja på magen, låren & rumpan men det är värt det.
Var du nervös inför förlossingen? Nej, jag var mest nervös för blödningen man har efteråt.
Hade du några cravings? potatis!
Hur mycket gick du upp i vikt? 13-14 kg.
Vem är barnet mest lik? Jag tycker hon är mest lik mig. Det flesta säger att hon är det också.
Vad är det bästa med att ha barn? Allt. Fast att få sova bredvid henne är nog det bästa, fast vi låter henne sova i sin säng mest.
Är ditt barn döpt? Inte än, hon ska bli döpt inom kort.








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?