♥ nu börjar jag plugga igen!

idag var jag på möte igen, på skolan. & jag fick göra som jag ville! :D alltså bara läsa BF-ämnen detta år och resten nästa år. men jag tar studenten till våren! :) nu har jag fått massa uppgifter som ska jag göra hemma, jag tror faktiskt att det kommer gå bra. det känns bra iaf! :) nästa möte på skolan blir inte för ens vecka 45 så hoppas jag har kommit en bit på vägen då ;)

vi gick på stan med emils syster och systerdotter idag efter mötet, jag köpte en tröja och en klänning till maja i förebyggande syfte eftersom att det var storlek 68 på dem. köpte dem mest för att det var rea på dem :D hon fick även två par strumpor.



här ser man Majas fina surläpp som hon har ärvt utav mig! :) sötnos♥






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?