♥ ett tag sen.

nu var det ett tag sen jag skrev här och jag vet egentligen inte varför jag inte skrivit, sitter ju vid datan varje dag :p men det som har hänt sen jag skrev sist är ju att maja har blivit en hel månad, lillhjärtat ♥. sen har vi varit och kolla på en större lägenhet, en trea. den var bra i storleken och sånt men blev dock besviken då beskrivning löd;

"Nybyggd lägenhet med öppen planlösning. Tvättmaskin och torktumlare i badrum, dusch. Ljus och fin lägenhet med uteplats i söderläge!"

familjen som bodde där hade bott där sen 94, tvättmaskinen och torktumlarn - vettefan var dem var, uteplatsen var ingen uteplats utan en balkong -.- undra vad hudiksvalls bostäder tänker med egentligen.. men vi har i alla fall tackat ja utifall vi skulle få den och då ska vi tapetsera om isf!

jag tänkte ev. skriva förlossningsberättelse imorgon, men vi får se vad som hinns med :D


mitt lilla hjärta, jag älskar dig ♥♥♥








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?