♥ dop.

nu är maja äntligen döpt & hon var superduktig! gnällde en gång då prästen gav maja till mig sen var hon lugn och tyst och hon till och med sov i slutet. :) jag har tyvärr inga bilder ifrån dopet just nu, men det kan komma senare. har i alla fall bilder på vad hon har fått i doppresent som jag tänkte lägga upp, fast naturligtvist glömde jag bort en sak! :p


från min morbror lars + mina kusiner & johan.


tallrik + mugg från min mormor och bok från min mamma.


Bossakräm från min moster.


hunden wille från majas gudfar & emil.


Halsband i den stora röda asken, ängel m. månadsten från emils moster m. familj (dålig bild)


silverhalsband, lilla röda asken, från majas gudfar & elin.

Halsband med älgsmycke, ljusa asken, från majas morbror.


släktträd från majas morfar, doptavla från majas farmor och farfar, mitt första år talva från inga-lill, micke & sandra, nalle-ram från emils morbror med barn.


från majas faster, farbror och kusin.


från emils mormor och morfar.


från majas mormor.




majas outfit efter dopet ♥


fyra generationer. majas gammelmormor, majas mormor, majas mamma och maja ♥






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?