♥ jjkhki

vårt internet krånglar lite då och då så har inte kunna skrive:p

igår var jag på efterkontroll i alla fall, fast jag behövde inte göra en gynundersökning :D skönt. vi pratade lite om förlossningen och om ppiller, så idag ska jag väl börja med det då. fast jag fick inte ta den sorten jag vela ha eftersom att det var östrogen i den och det skulle man inte ha när man ammade :) menmen, innan efterkontrollen var vi och kollade på en lägenhet & det var sååå fin. det var nya tapeter i sovrummen och i vardagrummen, sen hyfsat fina i kök & hall. toan var stor och köket, helt perfekt. hoppas bara vi får den nudå ;D

Simmade också igår, har längtat som fan efter det och det var hur skönt som helst ju. simmade typ 20-25 minuter i sträck, bara vrålsimmade. en bra start tycker jag, inte för mycket simning och inte för lite heller. ska försöka komma iväg en gång i veckan till att börja med sen två gånger i veckan :)

idag har vi fullt upp på eftermiddagen för vi ska först på mammagrupp sen direkt efter den ska vi till pappa som är och jagar i frisbo, sen åker vi till mamma och ska vi in i delsbo innan vi åker hem. fullt upp, ska försöka hinna äta middag där nånstans också! :p








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?