♥ imöra.

idag har jag inte gjort ett enda dugg faktiskt, varit i via och så bara. eller jo, jag gick ju faktiskt runt lillfjärden idag :D så duktig är jag! :)

imorgon ska vi iväg och kolla på en lägenhet, hoppas verkligen den är bra och att vi isf får den! vi behöver en större lägenhet, visst går det bra i den här. vi får plats och så, men inte alla saker! :p hahah. menmen, :D jag ska också iväg på efterkontrollen.. suck! menmen, jag tror att allt är bra i alla fall och jag hoppas verkligen det för då ska jag simma imorgon i såna fall :D jag har längtat efter det sen maja föddes.

har kanske inte berättat det här i bloggen men maja har sen hon föddes varit rinnig i ena ögat och det har kladdat igen nästa hela tiden på henne. men i fredags så fick jag ett tips från sara och carro att massera vid hennes öga och imorse var det lite kladd som jag torka bort och sen har det inte kommit nå mer :D så tack för tipset! ♥




my love ♥

♥ Carro

Oooh vad bra :) Ebba hade ganska mycket sånt där när hon var bebis också blir de ofta sådär när hon är förkyld eller varit i drag.

2010-10-11 - 22:06:39 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?