♥ ibland blir man lite extra glad.

idag skrev en tjej detta till mig på facebook, tyvärr hann hon logga ut innan jag hann svara;

"Hej sara! Måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg, se alla bilder på lilla maja! Tycker att du är en sån bra mamma. Efter att jag ser allt du gör ser jag inget som är annorlunda med unga mammor jag har tänkt att man inte klarar ett barn förens man är "gammal". Men ack så fel jag haft. Hoppas allt är bra med er :)":)

man blir ju så glad när man får höra nåt sånt här och jag måste faktiskt erkänna att innan jag blev gravid så trodde jag inte heller att man kunde klara av ett barn vid tidig ålder, men när jag blev gravid så ändrades det snabbt. det finns ingen alls skillnad på att vara ung mamma eller äldre mamma. :)









- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?