♥ hihi, jag var busig & snodde den här listan av http://norbergcaroline.blogg.se/ :)

När fick du reda på att du var gravid? I mitten på december 2009.

Blev det en chock? Både och, jag misstänkte att jag var gravid eftersom att mensen var 4-5 veckor sen.

Hur gammal var du? 17 år.

Hade du mycket halsbränna? Nej, inte mer än vad jag brukar har dvs. ibland.

Spydde du mycket? Nej, jag spydde ingenting men däremot mådde jag mycket illa i början.

Hade du mycket foglossning? ingen alls.

Ditt sf mått som störst? Oj, ingen aning faktiskt haha.

Har du fått bristningar? Ja. magen, låren & rumpan.. inget att göra åt! ;)

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde att det var en flicka men vågade inte köpa nå "tjejgrejer" :p

Vad hoppades du på? jag hoppades på att det var en frisk bebis.

Gick du över tiden? Ja,  hela 12 dagar -.-

Födde du för tidigt? Nej, synd.

Hur var förlossningen? Den var bra och det gjorde som sagt inte så värst ont enligt mig.

Blev du sydd? ja , lite grann.

Dragen med sugklocka? nejnej.

Hur många var inne i förlossningsrummet? Ja, det var många där under tiden men när hon föddes var det min älskade emil, jag, en barnmorska och nån mer.
Hade du någon nära med dig?  yes, min emil.

Vilket BB födde du på? Hudiksvalls BB.

Hur stor var bebisen? 53 cm 3930 gram

Blev det en pojke eller flicka? Flicka :)

Vad fick den heta? Maja Linnea Stadin

Var allting värt det? Ja, det var det. Förstår inte hur jag & emil kan har gjort något så vackert som Maja. Älskar henne mer än vad ord kan förklara.






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?