♥ frågor med svar.

Vad heter ditt barn? Maja Linnéa
När var du beräknad att föda? 14 augusti 2010
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
26 augusti 2010
Hur stor var barnet vid födseln? 3930 gram och 53 cm lång.
Hur lång tid tog förlossningen? 8 timmar, krystade i 17 minuter.
Tog du någon smärtlindring? ja, ryggmärgsbedövning och lustgas.. om lustgas räknas!
Tog ni reda på könet? japp, men det var osäkert.
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta? Alma, Maja, Emma stog överst på tjej namn, Killnamn var det William & Alvin :)
Hade du en svår graviditet? nej.
Kan du tänka dig att skaffa fler barn? ja, absolut.
Har du fått några bristningar? ja.
Var du nervös inför förlossingen? nej, mest för efteråt.
Hade du några cravings? mm, rå potatis haha
Hur mycket gick du upp i vikt? 14,5 kg.
Vem är barnet mest lik? Mig hittills, men det hinner ju ändras ;p
Vad är det bästa med att ha barn? Att få älska någon livet ut, att vara behövd :D jag älskar allt jag gör med maja! till och med stunderna då hon är surast i världen!
Är ditt barn döpt? inte än, imorgon blir hon det!

snodde den från Linnéa från BDB. jag håller på att tona håret nu, undrar hur det blir!!

♥ Laila

vilken söt liten bebis du har=)

2010-10-30 - 21:01:18 · URL: http://lailaaziz.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?