♥ en liiiiten stund kvar..

tills jag blir 18 eller närmare bestämt om 21 dagar! tänk att min mamma födde mig för snart 18 år sen, då var jag ungefär lika liten som maja. otroligt att man själv har varit så liten! :)

jag ser inte fram emot att få gå ut på krogen inte heller för att få ta körkort utan jag ser fram emot att jag får skaffa en internetdosa! haha.. jag längtar efter en egen liten internetdosa, så jag kan betala räkningar själv och sånt :) jag är verkligen en jätterolig människa, fyfan tråkigare person får ni nog leta efter! :p

denna vecka händer inte så mycket, jag ska göra en efterkontroll i alla fall!! jag hoppas att allt är bra så jag kan börja simma. för isf börjar jag simma den här veckan :D som jag har längtat!
det är mammagrupp den här veckan också, kommer att gå på mammagrupp en gång i veckan. & nu på onsdag skulle det komma någon och prata om dagis & sånt runt omkring det.

nu ska maja badas och sedan läggas! ♥


världens vackraste 1 dag gammal ♥






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?