♥ jag hatar verkligen det här...

att ha mens 3 ggr på ca 1 månad är varken normalt eller roligt! Det enda som jag blir lugn av är choklad, choklad och choklad.. här försöker man gå ner en massa kilon också måste man äta choklad jämt för att inte vara en surpick! Usch, blir så less! Fast jag har ju faktiskt gått ner 15,5 kg =) På bara 3 månader, hur bra är jag inte då?! :D ;p haha
så nu är jag under min inskrivningsvikt :D
Imorgon och alla dagar den här veckan ska jag promenera minst 1 timme varje dag! Om jag inte vara ute och gått på några dagar som blir min kondis typ noll igen :p så kommer att bli kämpigt bara att gå över en liten knöl typ! :p nejdå :p

Så imorgon blir det en promenad till hemmakväll för att lämna tillbaka filmerna vi hyrt och sen ska jag GÅ hem också :D

Ska ta nya kort på Majsan imorgon också, så får ni se hur söt hon är :D







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?