♥ glad tjej.

Jag åkte till min mamma igår eftermiddag och myste lite med familjen där. Vi åt gotta och kollade på sex and the city 2, fast jag somnade.. var så jävla trött! Men i alla fall så har Håkan xbox-kinect, man behöver inte spela med någon dosa utan man står framför och hoppar, sparkar, duckar, svänger etc. :) Så jag har spelat fighting spela, vann 4 matcher förlora 0 :) Hur bra är man inte då?! Sen spelade jag och per ett äventyrsspel tillsammans, haha skitkul! Den tar kort samtidigt som man spelar också, ska försöka fixa bilderna på en data någon gång så får ni se! Hahah :D
Var också iväg på en loppis idag handlade 10 barnplagg för 100:-, 6 ljuslyktor 40:-, NYA panelgardiner 20:- Uppläggningsfat 10:- Glas-skål 10:- Tror det var allt! Haha :D

Nu ska jag och min pojkvän äta en massa gott och kolla på några filmer vi hyrt! Hoppas jag orkar hålla mig vaken!


världens goaste tjej! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?