♥ för lite mjölk?!

Maja har nästan alltid bara vaknat 2 ggr på en natt, men nu har det börjat blivit 3-4 gånger. Hon vill bara äta när hon vaknar sen somnar hon igen, men jag har börjat funderat på om jag inte har tillräckligt mycket mjölk så hon blir riktigt mätt?! Kan det vara så? Fast det kan ju vara Maja som är i en tillväxtperiod också men har ingen aning. Jag tänker inte testa med ersättning än så länge, om det fortfarande är så här nästa vecka så ska jag prata med BVC :) Jag hoppas inte min mjölk redan börjar ta slut! Hon äter ju inte så mycket på dagarna som hon gör på nätterna heller, på dagarna blir det ungefär var 4-5 timme ibland var 3:e, men på nätterna är det 2 timmars mellanrum! Jaja, det återstår att se!

Nu ska jag mata Maja i alla fall och sedan klä på henne och mig för att sedan bege oss ut på promenad! =)

♥ Sara-mamma till nea

Sådär gjorde nea oxå i en period.. De är säkert en tillväxtperiod och va jag har hört så kan dom äta oftare för att göra så man får mer mjölk eftersom dom vill ha mer :D hoppas du förstår min krångling kommentar ;) kram på er å hoppas allt med flytten går

Bra! :)

2010-11-23 - 22:04:11 · URL: http://sarafredin.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?