♥ Dag 11 – Mina syskon.

Min ena lillebror heter Per och han är 16 år. Han duschar oftast mitt i natten och sitter vid datorn typ hela natten. Han går HIT på Bromangymnasiet och så. Han är jättttelång och har bruna ögon & brunt hår tror jag att han har också :p han brukar byta färg ibland, men sist jag såg han så hade han brunt i alla fall. Han är faktiskt rätt så snäll men det var inte förut... men det var inte jag heller! Han är en jättebra morbror till Maja i alla fall :)

Min andra lillebror heter Tom och är 8 år. Han bor hos min pappa. Vi har inte samma mamma så vi är halvsyskon, men det är inget som jag tänker på eller så. Han är kort och har mörkblont hår & har blåa ögon. Han största intresse är nog jakt, han älskar att sitta framför datorn och spela jaktspel och han pratar nästan jämt om jakt eller om star wars :p Men snällare människa får man faktiskt leta efter och man får nog också leta efter en latare människa än han :p

Min lillasyster heter Ronja och är 6 år. Hon bor också hos min pappa och vi har inte samma mamma. Hon är ganska lång för sin ålder tycker jag och hon har bruna ögon och ljusbrunt hår. Hon är mest med sin kompis Matilda men om vi är där så är hon med mig eller med Maja. Hon har blivit en liten bestämd sak och lite bitchig kan man väl säga. När jag var gravid sa hon till mig ; Sara, du vet väl att du är fet?! Hmm, snällt!

Så ja, dessa är mina syskon :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?