♥ mvc, 31+5

natten till idag sov jag verkligen inge bra, vaknade med halsbränna och illamående ett flertal gånger sen vaknade jag flera gånger utav att jag har svettats och så! usch, men jag har ändå varit ganska utvilad :)

vi var iaf till barnmorskan idag. har nu gått upp sammalagt 8.8 kg! :p bebisens hjärtslag låg på 142 och sedan kände hon ett huvud neråt så den har fixerat sig men hon sa det att barnet fortfarande kan vända sig :) längtar som tusan nu alltså! efter besöket hos barnmorskan så var vi till en utav stans leksaksaffärer där de hade konkursutförsäljning. vi köpte då ett regnskydd och en vagnleksak, detta betalade vi endast 149 kronor för :D så underbart att spara pengar :D vi fick även ett spjälskydd utav svärmor som hon köpte i sundsvall idag så nu är faktiskt allt klart för bebisen :D:D







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?