♥ jag ber om ursäkt!

jag vet att jag har varit extrem kass på att skriva blogg, men jag har inte haft nån ork eller lust. har haft en massa att göra i skolan men nu återstår bara en sak & det är nationella prov i ma b. jag har inge annat att göra på skolan nu och det är faktiskt jävligt tråkigt att bara sitta och inte göra nånting på lektionerna!

påtal om skolan så var jag på möte med min rektor och mentor igår eftermiddag. vi pratade lite om hur det kommer se ut senare för mig & jag har två val, 1. läsa några kurser (högst 2-3) nästa läsår, eller att 2. vara hemma ett år och sedan hoppa in på omvårdnad nästnästa läsår. jag har ingen aning om hur jag vill göra! så därför ska jag imorgon prata med min far och fråga vad han tycker. han brukar vara bra på att hjälpa mig med sånt :)

nog om skolan, gick på stan idag en sväng och fyndade två plagg! lägger strax upp ett inlägg med bilder om det :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?