♥ en dag kvar..

idag var det skola, hände inte alls nå mycket där och sedan blev det stan en sväng med josefine och då köpte jag ett insektsnät till barnvagnen. sen gick jag själv en stund och hittade två bodysar till bebisen en grön och en turkos, finfint! :) efter det var jag med mor & lillebror ett tag. jag & mamma var till försäkringskassan så jag fick veta lite mer om hur det ligger till osv. ska försöka hinna med syven imorgon och fråga om jag får något studiebidrag eller ej :p jobbigt det är att springa runt till 13019401 människor :p

imorgon är det sista dagen med min klass, sista dagen! fatta vad jag kommer att sakna dem... :/ det ska bli underbart härligt med sommarlov men samtidigt är det sista dagen med klassen.. FY!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?