♥ rå potatis, tack!

för ett par månader sen läste jag i forumet på familjeliv om olika cravings tror jag det heter, som man kan få när man är gravid. det är alltså att man måste ha nånting speciellt eller så. då läste jag att det var någon som måste tugga på disksvampar, haha. men iaf, det var egentligen inte det jag skulle skriva om. folk jag vet har haft cravings på apelsiner, isglass, coca cola och sånt här vanligt. men min craving, det är rå skalad potatis! HAHAHA. jag älskar det alltså, jag äter minst två rå potatisar varje dag. haha. och nu är det såklart färskpotatisen som är godast, fyfan vad den är god! det är en lite lätt jordsmak på den, vilket gör den super! men har hört att det är nyttigt, fast jag vet inte :p haha. jag är helknäpp!

samt att jag bli akutsugen på saker som kakor, chips, dricka o.s.v men så har jag alltid varit! :p







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?