♥ en stekhet dag!

idag blev det ju stranden med mamma och min bror men vi åkte inte till fönebo utan till Klacks. :) jävlar vad solen brände! haha. jag doppade mig två gånger iaf, det var inte så jättevarmt i vattnet där. har lite kort på mobilen men har varken nån sladd eller bluetooth så jag kan inte lägga in bilderna. så det får bli när jag kommer hem :) imorgon åker vi och badar i strömbacka, sen åker vi och hälsar på mormor en sväng :D då ska jag plocka alla smultron jag ser och sen äta upp dem på en gång :D MHAHAHA.

en sak jag glömde berätta förut var att när jag gick ner på stan igår så gick jag förbi Borgarparken här i Hudiksvall. Då var det en man som vattnade gräset utanför staket i TIGHTA SMÅA badbrallor, jag dog nästan där. faktiskt! hahahah.

nej nu ska jag kika runt lite och sen lägga mig på soffan & vänta på att bebis vill komma ut. har haft ont i magen idag så det måste ju vara något på gång (a) man får ju drömma lite ! ;)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?