♥ denna jobbiga värme!

jag är seriöst helt slut på dagarna p.g.a denna värme, jag smälter ju bort snart känns det som! och på nätterna svettas jag alltid som nån jävla blöt handduk som någon vrider vatten ur. haha, tur att dt inte är nån svett som luktar säger jag bara.

idag så var jag, min mamma och min mormor på loppisrunda här i trakterna. vi åkte runt på småloppisar och så var vi på en stor loppis på ett ställe som heter Bricka. Där fyndade jag bra saker iaf. en babysitter, som är rosa,orange, röd och vit mönstrad och ser liksom ut som att komma från 60-talet :p haha. men betala endast 20 kr för den, sen fyndade jag en hoppgunga, ser näst intill ny ut och kostade bara 30 kronor :) sen vart det annat smått och gott också. :)

nu snart så ska vi skjutsa hem mormor och sen ska vi ta ett kvällsdop. SKÖNT!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?