♥ tisdag, 12 januari.

nu har vi hämtat hem den nya soffan, eller ny och ny är den väl inte heller ;p iaf så är det mycket skönare med en hörnsoffa kan jag ju påstå :) nu är det bara det att vi ska försöka bli oss av med våran gamla soffa + fåtölj, så om någon vill ha den så KÖP den ;p

idag kommer min älskade mamma & vi ska äta mat på HOT CHILI, undra om det är god mat där?! har aldrig ätit förut, men dt låter inte som nån mat för mig egentligen efter som att jag inte gillar stark mat. men det måste ju finnas något annat än stark mat där :)

på lördag är det en månad sen vi fick veta att du finns, vår älskade bebis! & vi hoppas att du stannar där i 6 månader till ungefär och sedan kommer ut till oss & världen. <3<3






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?