♥ finns du verkligen inte längre?

jag kan fortfarande inte förstå att du har lämnat oss och allt liv här på jorden, jag förstår inte nu men jag kommer nog att göra det med tiden.. när helgen kommer, så kommer jag leta efter din vita merca men den finns inte..

jag kommer ihåg en gång när du åkte med oss. vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, vi brukade ju göra det. då sa du till mig "Du är bra, Sara. Jag kan prata med dig om allting och du säger inget till någon. En äkta vän." haha, sedan sa du " ja, precis som en vägg. man kan säga vad som helst till den och ingen annan får veta." haha!

vart du än är och vad du än gör, så hoppas jag att du har det bra.. men det var alldeles för tidigt för dig att lämna oss! jag saknar dig & du kommer aldrig bli glömd .


vila i frid Andreas "Lill-Ante" Strömlund !







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?