♥ 2 år och 2 månader.

Nu är helgen över, det återstår endast några timmar.

igår tillbringade de flesta av sin kväll framför melodifestivalen men inte jag, jag har aldrig tyckt om det och kommer nog aldrig att göra det. det är fruktansvärt tråkigt och ointressant och dålig musik! jag tillbringade min kväll i soffan också, fast jag sov istället.

just nu sitter jag och mumsar i mig fruktsallad, både gott och nyttigt (y) hoppas bebisen gillar det :) jag har faktiskt inte ätit så mkt godis i helgen, fyra såna här blå/rosa flaskor och 3 klubbor. har faktiskt inte ätit någe chips eller annat snacks heller. känner mig väldigt nyttig och jag funderar på att sluta med godis.

Idag firar jag och emil 2 år & 2 månader, ganska mysigt fast vi firar det inte. vi firar bara vid halvår och år.

om 11 dagar får vi se vem som har flyttat in i magen och jag hoppas allt är bra med han/hon, med tanke på att magen växer så borde det ju faktiskt vara nån där ;p






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?