♥ sämst ..

jag har varit sämst på att uppdatera nu.. jag kan inte heller säga att jag har haft mycket att göra för så himla mycket har jag faktiskt inte gjort :p men iaf.. snart är det julafton i alla fall & vi ska vara i via i år med emils släkt, helst hade jag varit med mamma eftersom att jag alltid varit det men det ska bli kul att fira jul med emils släkt också! :)

Min önskelista för detta år är:
Pengar.
Fina skålar.
Denna säsong utav desperata hemmafruar.
Strykjärn
Mortel

Det som jag önskat till Maja är:

Lära gå vagn
Kläder
Vagn, hihi.
Speldosa
tror inte jag önskat nå mer till henne :p

Vi ska faktiskt kolla på en vagn imorgon, 2 år gammal och med en stor liggdel, en hårdlift. Maja har en mjuklift och jag tycker det ser för trångt ut :)

Ikväll eller imorgon tänkte jag slänga i lite bilder på vår julgran, Maja och bilder sen lilla Douglas var här :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?