nej, nu jävlar!

Nu jävlar ska jag börja äta bra! Jag småäter typ hela dagarna men nu är slut på det, nu blir det frukost, lunch, middag och kvällsmål :D Jag ska faktiskt kunna klara mig på det utan att behöva äta en massa annat också! Jag kommer faktiskt att tillåta mig själv att fika en gång om dagen OM jag inte småäter emellan måltiderna :D och nästa år är det chips max 1-2 ggr i månaden samma sak med godis! :) Jag ska klara det , så det så :D Det är två av min nyårslöften i alla fall också ska jag gå ner ca 10 kg :D Hoppas jag! :)

Så mina nyårslöften:
* Äta bättre, sluta småäta.
* Minska godis & chips intaget, man behöver inte det varje helg!
* Gå ner ca 10 kg
* Vara en bra mamma till Maja.
* Klara skolan!

vad är era nyårslöften?







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?