♥ när året lider mot sitt slut.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har fött ett barn, det har jag ju aldrig gjort förut & dt var helt underbart!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, föda barn & bli en bra mamma.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Då var vi väl inte vänner, men nu!
4. Dog någon som stod dig nära? Inte jättenära, men tillräckligt L
5. Vilka länder besökte du? Eftersom att jag var gravid så kom jag nästan ingenstans i år, furuvik och ljusdal var det längsta jag åkte till -.-
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 26 augusti såklart!
8. Vad var din största framgång 2010? Att bli mamma & att jag nu vet vilka som är ens vänner.
9. Största misstaget? Varit alldeles för snäll mot andra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
11. Bästa köpet? Bumbostolen till Maja, vagnen till Maja & alla fina kläder till henne :D
12. Vad spenderade du mest pengar på? Maja & mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få mitt barn.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, ingen aning faktiskt men eftersom att Maja gillar sean banan- gott nytt jul & skaka rumpa så blir det väl dem :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, jag mår så mycket bättre nu. Jag har blivit ett bättre person också J
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm.. ingen aning?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datan kanske..
18. Hur tillbringade du julen? Med Emils släkt och sen med min släkt .
19. Blev du kär i år? Jag vart ännu kärare!
20. Favoritprogram på TV? Desperata hemmafruar, men jag har missat så mycket utav det tyvärr, men vampire diaries är ju helt klart bäst den också!
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst nån bra bok i år.
22. Största musikaliska upptäckten? Eum, ingen är inte så musikalsik utav mig..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Presentkort på badhuset & andra presentkort.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag fick allt jag önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vi var hemma bara och folk kom till oss & jag bjöd på gott fika såklart, inte alls nå märkvärdigt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som den alltid har varit, tar på mig det jag tycker är skönt & bekvämt dvs mjukisbyxor eller tights och ginatricot linnen ;)
29. Vad fick dig att må bra? Min alldeles egna lilla familj <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Stefan & Damon i vampire diaries.
31. Vem saknade du? Mina gamla vänner men jag har lagt dem bakom mig nu för jag har insett att det inte var någon riktig vänskap.

 

Nu rinner det från bröstet här & dottern är hungrig men jag önskar iaf er alla ett gott nytt år !


♥ Lotta

Snodde den ja :P

2010-12-31 - 10:20:01 · URL: http://lottagadestedt.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?